Thursday 1 December 2011

Second year..;-)


TAHUN KEDUA

Tahun kedua masa tu aku dah Part 6..
dah final year dah tapi dia tetap tunggu aku..
ak tetap rasa bersalah 
sebab ati aku macam tak boleh lagi terima dia 
tapi tak nak kehilangan dia..huhu..
dia pun dah macam putus asa dengan aku..
dah setahun lebih 
tapi hati aku tak boleh nak terima dia lagi..
memang hampir2 kami nak putus kawan
tapi pastu contact balik..haha..
time dia nak tinggal aku lak tak boleh..
time aku nak tinggal dia lak tak boleh..
hinggalah aku abis study…
pas abis study tiba2 pelan2 hati boleh terima dia..
pas hati aku leh terima tu aku gtau dia..
masa tu ingat lagi 20 Jun 2010..
aku gtau aku terima dia..
start aku couple ngan dia macam orang lain jugak..hehe..

1 comment:

9n0L4 said...

wohoho. mmg same lah cite nye. tak sangke. tarikh ayu kapel tu befday si dia akak. hihihi.