Friday 23 December 2011

Hari ni Jumaat kan?

yup arini memang Jumaat..
nape Cik Ayu??
huhu..
tiba2 baru teringat ari yang eksaited di tunggu..
hehe..
petang ni nak jupa Mr Anip jap..
dia yang datang amik nak antar kat stesen bas Kajang japgi..
huhu..
bas aku pukul 9.30 malam so dapat lah lepak jap ngan dia..
hehe..
tapi dia pun balik Perlis gak ari Sabtu ni..
huhu..
cuma tak boleh jumpa ja aku kena balik Penang
tengok tok aku sakit..huhu..
dah lah dia balik haji ari tu aku tak dapat balik..
bertuah punya cucu..
huhu..
so ni la baru aku boleh balik..
maklumlah baru kerja 5 bulan mana boleh cuti kerap sangat..
huhu..
tapi confirm cuti CNY ni aku nak cuti panjang gak..
haha..
cepatlah pukul 5.30 aku nak balik.
huhuhu..
cuti kejap pun jadilah kan..
boleh gak balik..
hehe..



p/s : eksaited nak balik perlis...;-)

No comments: