Tuesday 10 January 2012

dapatkah kau ku ciptakan????mampukah aku??

 


aku nak ciptakan sesuatu yang dah lama impian ni terbuku 
begitu sahaja..
hajat hati nak jadi novelis..hehe..
sekarang adalah start tulis sikit..
tengah idea mencurah-curah,
tengah free tak kerja 
hobi aku sekarang karangkan novel lah..hehe..
minat menulis tu memang dah lama 
tapi tak start2 tulispun dulu..
tiba-tiba semangat itu datang kembali..
kalau boleh nak tulis pasal kisah hidup 
tapi mungkin akan diedit serba sedikit agar lebih menarik..tapi adakah orang nak baca..huhu..
mungkin bila dah siap 
sikit2 aku publish kat sini
sebab aku pun tak tau syarat 
and macam mana nak terbitkan novel..
gambaran yang aku nak tulis adalah 
tentang suka duka hidup ni
dan sedikit pengajaran kisah hidup aku.
tajuk yang aku bayangkan Cinta dan Airmata..
dah da ke belum erk tajuk ni..hehe

No comments: