Thursday 5 January 2012

Petang yang indah


Selamat petang..huhu..indahnya petang ini..mesti ada sebab kalau aku cakap indah..hehe..sebabnya kerja aku dah ciap petang ni relax cikit sebab bos aku cuti...apa lagi kerja aku study and karang blog lah jawabnya..Selasa depan nak kena ajar Sejarah pulak untuk form 3 sebab tu aku kena pulun cikit ingat senang ke nak ngajar ni..dah la lama tinggal zaman sekolah..hehe..memang lah tension jugak sebab nak kena baca dan ingat balik..tapi aku yang pilih jalan ni..setiap jalankan ada dugaannya.so jangan takut pada dugaan itu kerana dugaanlah majukan kita dalam hidup,matangkan diri kita dan menilai diri kita ni..sesungguhnya dugaan tak akan lari dari hidup kita sekaya mana pun kita,sepandai mana pun kita dugaan tetap mengejar kita..apa yang boleh kita buat adalah mencari jalan untuk mengatasi dugaan itu bukan lari dari dugaan itu..selebihnya serahkan pada yang-Esa..


p/s : melihat ciptaan Tuhan menenangkan hati kita...